Opera 9 - Your Web, Your Choice
Google

TRADICIONALNI IZBOR ZA MINDZICU OKTOBRA POCINJE

MINDZICE VASE SLIKE I KRATKU BIOGRAFIJU MOZETE SLATI NA e mail

Pravila ucestvovanja :

mindzica moze sama sebe da prijavi; mindzicu moze da prijavi njen bivshi ninja; mindzicu moze da prijavi mindzica. Sve mindzice moraju da imaju 18+ godina

slike sa biografijama kandidatkinja-mindzica objavljivace se mesecno. Na osnovu komentara (glasanjem), kandidatkinje-mindzice, ucestvovace u finalu za izbor MINDZICE OKTOBRA.

05 May 2006

Anchi, 00004

Cao,

Ja sam Anci, imam 26 godina iz okoline Pirota sam.
Zivotni san mi je da postanem foto model. Moji mi kazu da sam prelepa sto i ja mislim tako. Kad prosetam kroz glavnu ulicu ne desi se da mi neko ne zazvizdi. Mislim da su moje sanse Veellikkee da postanem Mindzica oktobra.
Momci ne zvizdite vec glasajte za mene.

Anci, Pirot

0 Comments:

Post a Comment

<< Home